Fem ting

...jeg lengter etter: flere arbeidstimer slik at jeg kan fylle butikken oftere enn jeg kan per nå, første vårdag uten strømpebukser og nye ballerinasko, årets sommertur til Balestrand, plukke bær i hagen og neste sesong av The Crown.

...jeg er takknemlig for: at jeg kan sette drømmene mine ut i livet dette året, familie som stiller opp, at folk jeg ikke en gang har møtt som sender peppige meldinger bare fordi de er så gode, at jeg har begynt å gi mer blaffen i "den lille stemmen" som tynger meg når jeg blir usikker om eget utseende og hva jeg har på meg og at ASOS har lekre sko i min størrelse.

...jeg vil bli bedre til: å ikke føle meg truet av dem som holder på med omtrent det samme som meg, å få i meg fem om dagen, holde mer orden på kontoret i de intense jobbeperiodene, ta flere bilder med speilreflekskameraet og lage mer vegetarmat.

...som irriterer meg: store instagramkontoer som notorisk ikke merker sponsede produkter korrekt, at ingen kremer hjelper på tørr vinterhud, telefonselgere som ringer fra vanlige mobilnummer, mobilen som går så fort tom for strøm og at jeg ennå ikke har fått fikset bakhjulet på sykkelen min.

...jeg bestiller på internett; Weledaprodukter til jentene, Libertystoffer, garn fra Pickles, Barbieklær og vintage postkort med barnemotiver.

...jeg er redd for: å skli på isen, folka som ytrer seg i kommentarfeltet til Resett, forsove meg, å virke overlegen når jeg egentlig er tilbakeholden når jeg ikke helt vet hvor jeg har folk og å mislykkes med planene mine.

...jeg elsker å spise: alt med hylleblomstsmak, surdeigsbrød, mjuke oster, grønne oliven og ei god gammeldags formkake.
.
..ting jeg vil gjøre i år: få rydda mer ut av huset og organisere bedre i skap og boder, få reist på kjærestetur bare Askil og meg, drikke flere kaffekopper med folk jeg ser alt for lite av, har flere grønne planter i huset og gå på fest!

Liste via Mariell via Flora


Kommentarer

Legg inn en kommentar